Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 verdedigings actie tegen jordi m

Ga naar beneden 
+2
Onona
Kalima
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimewo feb 27, 2008 7:08 pm

Hallo allemaal

Ik wordt de hele tijd aangevallen in me hoofddorp door jordi m, daarom zou ik graag willen dat jullie troepen sturen
aangezien jordi m 3-4 per dag aanvalt moeten ze redelijk gelijk aankomen anders gaan ze 1 voor 1 dood

Status
muur van aarde: niveau 7
Residentie : niveau 10

ik heb zelf al wel wat troepen bij iemand gestald , niet veel meeste is dood de 120 speervechters en 60 pala's die er eerst stonden zijn al dood. en me zusje stuurt nog wat.

ik zou graag willen dat iedereen sowieso 10 troepen stuurt en een held met 5 verdedigingspunten (liefst meer troepen)

dan heb ik nog iemand nodig die kan coordineren (<-- goed gespeld Embarassed ?) wanneer de troepen aankomen

mvg,

Kalima
Terug naar boven Ga naar beneden
Onona
Admin



Aantal berichten : 22
Registration date : 23-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimewo feb 27, 2008 7:35 pm

k kan en wil wel 60 phalanxen sturen, maar best wel tesamen met andere spelers zodat ik ze niet allemaal kwijt ben Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimewo feb 27, 2008 11:41 pm

ja inderdaad
heb nu zelf :
32 speervechters
19 pala's en een held
en me zusje 8 speertjes 27 pala's
en een held

(muur niveau 8 nu)
Terug naar boven Ga naar beneden
Theetje
newb
newb



Aantal berichten : 11
Registration date : 21-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 12:29 am

Ik kan ook wel 50 phalanxen kwijt + een held met 4 verdedigingspunten. Onder de voorwaarde dat er wat meer mensen meedoen natuurlijk. Over een week ofzo kan ik eventueel legers van min. 100 man sturen, maar dat moet ik eerst even opbouwen.

Wat is je netto graanproductie en in de inhoud van je graansilo? (Dit om te weten of ik extra graan mee moet sturen). Het handigst is het natuurlijk als je zelf kunt coordineren, maar anders wil ik het wel doen.

Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 4:17 pm

ooh sorry ben ik mijn graan vergeten
846 per uur bruto
515 netto zonder legers in het dorp

Status:
zusje 73 graanpunten
ik 80 graan punten
110 phalanxen
Terug naar boven Ga naar beneden
Onona
Admin



Aantal berichten : 22
Registration date : 23-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 6:10 pm

mijn 60 (bijna 70) phalanxen kunnen er in in 11:20:36 Uur dus best iets op voorhand laten weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 6:18 pm

ok ...mijn troepen kunnen terug komen in 2 uur en die van me zusje kunnen komen in 17 uur:S
kan iedereen ze loop tijd erbij zetten?
Terug naar boven Ga naar beneden
Theetje
newb
newb



Aantal berichten : 11
Registration date : 21-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 6:20 pm

De mijne in 4:08:34 uur

Dus we hebben nu 260 troepen beschikbaar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 6:24 pm

ja zoiets ..iets meer
en als iedereen nou nog even een held met verdediging meestuurt...
maar... we hebben looptijden van 2 uur 4 uur 6 uur en 17 uur..
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 6:47 pm

trouwens ik heb goud dus reken er ook 10% verdedigings bonus bij:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Onona
Admin



Aantal berichten : 22
Registration date : 23-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 7:08 pm

Is het goed als ik 72 phalanxen + 1 held stuur rond half zeven stuur ze zijn er dan om 10 voor zes als ik me niet vergis of moet ik wachten? Zit er iets van een lijn in tijd in van zijn aanvallen? Misschien kunnen we plannen dat ze toekomen wanneer hij normaal gezien niet aanvalt (bijvoorbeeld middernacht ofzo)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 7:22 pm

het verschilt wanneer hij aanvalt ...het kan om 12 uur s'avonds zijn ook om 4 uur s'nachts of 10 uur s'ochtend ..maar ik dacht dat ze zaterdag moeten aankomen , want dan kan me zusje ze vrijdag versturen (17 uur lopen) en kunnen we zaterdag om 10 uur ofzo onze troepen versturen zodat ze ongeveer tegelijk aankomen? ik verstuur mijn zusje's troepen dan om 10 uur ofzo... komen ze om 3 uur s'middags aan.. dan kan iedereen die 2 , 4 , of 6 uur moet lopen wel ongeveer op tijd zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Onona
Admin



Aantal berichten : 22
Registration date : 23-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 7:33 pm

De mijn gaan wel al aanwezig zijn tegen 11 uur, ze moeten 11h20 lopen en ik ga ze dan om +- 12 h verzenden, maar tegen dan kunnen het er wel al zo'n 100 + held zijn Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:01 pm

ok dat zou mooi zijn dan maar hopen dat hij daartussen niet aanvalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Onona
Admin



Aantal berichten : 22
Registration date : 23-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:17 pm

ik zal ze zo laat mogelijk probere te sture
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:18 pm

ja inderdaad doe dat maar...
heb je de volgende dag nog iets van sport...?
ik niet aanstaande zaterdag heb ik precies geen voetbal:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Onona
Admin



Aantal berichten : 22
Registration date : 23-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:30 pm

nop maar volgende week kan ik me dat wel niet veroorloven want dan ist het Belgisch kampioenschap cross cheers , dan ist het een volledige week op tijd in bed affraid
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:31 pm

ooh ok zolang je deze zaterdag maar je troepjes stuurt Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
stefke




Aantal berichten : 4
Registration date : 17-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:35 pm

hey

als je il kan ik een druideruiter of 15 sturen, misschien helpt het tegen die knuppeltjes van jordy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:36 pm

zeker helpt dat!

maar hoe lang moeten ze lopen
ik heb het liefst dat ze zaterdag rond 3 uur s'middags aankomen zou dat kunnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
stefke




Aantal berichten : 4
Registration date : 17-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:41 pm

ze moeten ong 2u lopen, dus dat gaat wel lukken.
alleen, het kunnen er tegen dan wel meer zijn ( als ze me niet aanvallen ondertussen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimedo feb 28, 2008 8:50 pm

ik hoop inderdaad dat je niet wordt aangevallen..

maar wordt je dan regelmatig aangevallen ..en meer is altijd beter heb 500 graan per uur over dus:) daar komen we nog niet aan misschien bijna 400 als alles er staat wat er in deze topic staat
Terug naar boven Ga naar beneden
kaalkop
newb
newb



Aantal berichten : 17
Registration date : 30-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimevr feb 29, 2008 12:40 am

ik ga een een klein beetje helpen Very Happy
ik heb op moment weinig troepen (afgelopen week afgeslacht :S)
maar ik stuur wat ik kan missen
Terug naar boven Ga naar beneden
Onona
Admin



Aantal berichten : 22
Registration date : 23-01-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimevr feb 29, 2008 9:28 pm

Ik ga aan de 100 phalanxen komen bounce en een heldje
Terug naar boven Ga naar beneden
Kalima
newb
newb



Aantal berichten : 29
Leeftijd : 30
Registration date : 27-02-08

verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitimevr feb 29, 2008 9:30 pm

dat is mooi:)

ik kom zelf aan 120 speertjes 25 pala's
en me zusje 27 pala's 25 speertjes
onona 100 phalanx
en nog een stuk of 150 phalanx van anderen
en wat druideruiters van stefke
muur niveau 8
en 10 % extra verdediging met goud:P
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





verdedigings actie tegen jordi m Empty
BerichtOnderwerp: Re: verdedigings actie tegen jordi m   verdedigings actie tegen jordi m Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
verdedigings actie tegen jordi m
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Oorlogs forum :: Verdedigings forum-
Ga naar: