Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


 
IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

 

 beetje hulp aub

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
species8472




Aantal berichten : 2
Registration date : 30-01-08

beetje hulp aub Empty
BerichtOnderwerp: beetje hulp aub   beetje hulp aub Icon_minitimewo feb 27, 2008 12:22 pm

hey, ik heb sinds deze nacht niet 1 maar 2 belagers Crying or Very sad en kan zo niet groeien het is tijd om hen eens wat treopen af te nemen zodat het hen recources kost ipv op brengt hierbij dus een general distress signal gelieve verdedigingstroepen te sturen om me te helpen aub Smile zodat ik terug kan opbouwen en in de ally blijven cheers
grts species 8472
Terug naar boven Ga naar beneden
Theetje
newb
newb



Aantal berichten : 11
Registration date : 21-02-08

beetje hulp aub Empty
BerichtOnderwerp: Re: beetje hulp aub   beetje hulp aub Icon_minitimedo feb 28, 2008 12:37 am

Alleen kan ik je niet helpen ben ik bang, maar als er meer meedoen help ik je graag!

Probeer nu in ieder geval 1 of 2 sitters te nemen (liefst 2) die je grondstoffen op kunnen maken als jij even niet online bent. Ik kan nog iemand sitten Smile Probeer er in ieder geval voor te zorgen dat je grondstoffen altijd op zijn.
Bouw verder veel schuilplaatsen en/of breek je pakhuis en graansilo af zodat alles in de schuilplaatsen past.
Eventuele legers die je maakt kan je tijdelijk bij mij stallen als je wilt.

Laat het even weten als er meer mensen mee willen doen...

Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
beetje hulp aub
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Oorlogs forum :: Verdedigings forum-
Ga naar: